HTML

Német kalandtúránk

Friss topikok

Linkblog

Zavar a Mátrixban

2011.06.29. 22:16 BBoldi

Amikor ideértem, már várt néhány levél. Az egészségbiztosítást, illetve az adózással kapcsolatos bejelentéseket otthonról kezdtem intézni, de akkor már megvolt a német címem, és azt adtam meg. Ezek alapján én úgy gondoltam, hogy minden zökkenőmentesen fog zajlani a nevemre postázandó dolgokkal kapcsolatosan.

Be kell lássam azonban, a német postánál is csak emberek dolgoznak, ráadásul nem is minden nap ugyanazok az emberek. Így történhetett meg az is, hogy amikor másfél hét elteltével még mindig nem kaptam meg a bankkártyámat, kezdtem gyanút fogni. Bementem hát a bankhoz (akiknél amúgy is volt dolgom az ingatlanközvetítő busás tiszteletdíja miatt), ahol felvilágosítást kaptam arról, hogy a bankkártyámat a posta visszaküldte nekik. Tanácstalan képem láttán az ügyintéző hölgy megkérdezte, hogy ugyan a postaládán ki van-e írva a nevem... Ja, hát az nem volt. De kérdem én, hogy egy faluban, ahol egy házban azért csak ismerik egymást az emberek, erre miért van szükség (a fent vázolt helyzet alapján pedig igazoltan jogos a kérdés). Meg kellett rendelni újra a kártyát, mert "természetesen" a visszaküldött kártyát érvénytelenítik. Nem is lenne értelme a számlavezető fiókba visszaküldeni, ahol személyesen át lehet venni... Csak reménykedni tudok benne, hogy ennek nem lesz plusz költsége.

Munka után rohantam haza, hogy kiragasszam a nevem. Mondanom sem kell, otthon már 4 levél várt, a nemrég megrendelt hiperolcsó SIM kártyámmal, a visszaküldött bankkártyám PIN kódjával, a takarékkártyámmal, annak a kódjával - mindez így egyszerre...

Persze a biztonság kedvéért a nevem azóta ki van téve, és ma megkaptam a szép új (új, és tökéletesített) bankkártyám is. A kódját még várom :)

Azért érzek egy kis zavart a helyi Mátrixban. Ejnye-bejnye Deutsche Post!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldiesorsinemetorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr633025935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszba 2011.07.18. 09:11:55

Rend a lelke mindennek. Keine Name, keine Post. (A német ragozásommal meg nem törődjünk :P)
süti beállítások módosítása