HTML

Német kalandtúránk

Friss topikok

Linkblog

Elkészült a blogunk

2011.06.06. 16:45 BBoldi

Hurrá... :)

Elkészült a blogunk, melyet azért indítottunk, hogy mindig tudjátok, épp mi történik velünk, ha mostanában nem is találkozunk olyan gyakran.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldiesorsinemetorszagban.blog.hu/api/trackback/id/tr452961942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bagira. 2011.06.06. 22:54:26

ÉLJEN :D:D:D
Köszi, hogy ma nálunk töltöttétek az éjszakát :D

Kriszba 2011.06.16. 16:05:00

Majd mi is leírjuk a kommentekben, hogy mi történt velünk, hiszen a nem találkozás szimmetrikus transzformáció, ha ti nem találkoztok velünk, akkor mi sem találkozunk veletek.
Az én kommentjeim kb. ennyire lesznek értelmesek.

Írdatlaneszetlennagykirály 2011.06.16. 16:16:52

Tisztelt Kommentezők!

Felhívnám a figyelmeteket hogy bereggeltem én is , így folyamatos olvasója és hozzászólója leszek ennek az oldalnak"blognak".
Hozzáfűznivalóm nincs a jelenlegi írásnak mert én ezt már régen tudtam,és átéltem egy párszor egyzsóval nekem nem nyujt ujjat max annyit hogy kedves és egyben nagyrabecsült Boldy barátunk hogyan és miert élte meg ezt a napot.
Üdv:Irdatlaneszetlennagykirály:D

Kriszba 2011.06.16. 16:30:47

Elnézést szeretnék kérni előző pongyola fogalmazásom miatt.
Szimmetrikus transzformáció helyett természetesen szimmetrikus relációt akartam írni.
Mea culpa

Lajlinger 2011.06.16. 16:50:36

Na, regeltem, h tudjak oltani en is!!!!
süti beállítások módosítása